دورمی باکس

دورمی باکس | بهترین دوست دانشجو

دورمی باکس

دورمی باکس | بهترین دوست دانشجو

بهترین های دنیای دانشجویی را با ما تجربه کنید و به مشکلاتش لبخند بزنید.

  • ۰
  • ۰

1-  قابلیت ارائه خدمات:

 

 در دنیای مشاغل مهم این است که شما توانمندی لازم در ارائه خدمات را داشته باشید و اصلا مهم نیست که با چه معدلی  و یا در چه رشته ای تحصیل کرده اید و چگونه به موفقیت در دانشگاه رسیده اید. برای کارفرما مهم آن است که چه خدماتی می توانید ارائه دهید دانش تئوری تونایی ارائه خدمات را به وجود نمی‌آورد پس در کنار آن بیاموزید که خدمات عملی و ملموس را انجام دهید.

 

 ۲-  عدم وفاداری در کارفرما سازمان و مشاغل:

 

 دیگر استخدام مادام العمر وجود ندارد امنیت شغلی به معنای سابق نیست و افراد تا زمانی امنیت شغلی دارند که بتوانند خدمات ارائه دهند. کارفرما تعهدی برای کارمندان که نمی‌توانند پاسخگوی نیاز سازمانها باشند ندارند تجربه مهارت و یادگیری پیوسته و همیشگی زمینه وفاداری را ایجاد میکند.

 

3-  ابهام مثبت:

 

 آینده کاریابی بسیار  مبهم است و به روشنیه رسیدن به موفقیت در دانشگاه نیست. اگر احساس بلاتکلیفی دارید کاملا طبیعی است دنیای مشاغل در این زمانه تغییر کرده است اما این ابهام مثبت است سردرگمی مثبت داشته باشید و تلاش کنید که حتما به نتیجه برسید اما بدانید که چه موقع و چطور باید آن را به حساب این بلاتکلیفی در زمان بگذارید

 

 ۴- فناوری رایانه:

 

 این روزها تمامی مشاغل به نوعی با تکنولوژی اطلاعات و استفاده از وسایل دیجیتال سر و کار دارند مهارت های عمومی مانند تایپ آشنایی با ویندوز و نرم افزارهای رایج شروع بسیار خوبی برای ورود به عرصه کار است. پس خرید تجهیزات لازم برای یادگیری کار با تکنولوژی را درلیست خرسد دانشجویی خود قرار دهید.

 

 ۵-  رقابت:

 

 پیش آمده که برای یک فرصت شغلی فقط ۱ کارمند نیاز بوده ولی ۲۰۰ نفر متقاضی آن شغل بوده اند. چه کسی این موقعیت را به دست می آورد؟ در قرن حاضر کسی که توانایی خدمت کردن داشته باشد رزومه بهتر یا تلاش بیشتر داشته باشد میتواند بهترین موقعیت را به دست آورد. برای داشتن بهترین درآمد و انجام بهترین خرید دانشجویی باید حس رقابت را در خود پرورش دهید. 

 

 ۶- حضور پررنگ زنان:

 

 اگر به ۱۰ تا ۲۰ سال گذشته نگاه کنید میبینید تعداد دانشجویان دختر بسیار افزایش یافته در دنیای امروز زنان زیادی در مشاغل مختلف که در گذشته فقط مردان به سراغ این مشاغل می‌رفتند مشغول به فعالیت هستند از شهردار و فرماندار گرفته تا حتی راننده تاکسی اتوبوس و تریلی و حتی در محیط های فنی و زنان در حال فعالیت و دستیابی به بهترین نتایج هستند این بهترین خبر برای دختران دانشجویی است که به راحتی میتوانند به موفقیت در دانشگاه برسند.


 ۷- کار در کنار فرهنگ های مختلف:

 

 به دلیل فعالیت زیاد شغلی و تحرک بدون مرز باید گاهی مشاغلی را انتخاب کنیم و با افرادی که زبان فرهنگ و ارزش های متفاوت نسبت به ما دارند همکار شویم به همین دلیل باید سازگاری خود را افزایش داده و دیده قومیتی خود را از بین ببریم.

 

 ۸- نقش مهم ارتباط:

 

 ارتباط یکی از مهمترین نیازهای دنیای شغلی جدید است. ارتباط با کارفرما مشتری همکاران زیردستان و روساو... . از طریق ارتباط می‌توان استعدادها و توانایی ها را در معرض نمایش قرار داد و به موفقیت در دانشگاه و حتی دنیای کار رسید. شرکت در مصاحبه های استخدامی نوشتن رزومه و درخواست شغلی و حتی نوشتن لیست خرید دانشجویی همه نیاز به مهارت های ارتباطی دارد.

 

9- حساس بودن به استعداد:

 

 موفقیت در رسیدن به شغل نیاز به همخوانی استعداد و توانایی با شغل دارد. اگر توان انجام کاری را داشته باشید به خوبی از عهده وظایف آن بر خواهید آمد این روزها استعدادها طبیعت گرایانه بین فردی درون فردی منطقی جسمانی حرکتی شناخته شده اند. بهترین راه این است که مسیری را انتخاب کنید که با توانایی و استعداد شما متناسب باشد درست مانند انتخاب رشته مناسب برای رسیدن به موفقیت در دانشگاه

 

۱۰- تحرک جسمی:

 

 فعالیت جسمانی و توانایی تحرک از ویژگی های دنیای شغلی این روزها می باشد. کسانی که پر انرژی هستند و فعالیت جسمانی دارند و ورزش می کنند در پیدا کردن کار و حفظ موقعیت شغلی خود موفق ترند. تهیه لوازم ورزشی ابتدایی میتواند جزئی از خرید دانشجویی شما را تشکیل دهد. 

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی